daretodream

Alla inlägg under juni 2011

Av Jonna Björkman - 30 juni 2011 21:50

Förlååååååt för dåligt upptadering . Igår drog ju jag och erica ner till aborrkärn och badade och solade riktigt mysigt vare. Jag har inte vart med henne på jätte länge och hon är en riktigt härlig tjej. När vi hade vart på abborkärn i ett par timmar drog vi hem till henne och åt varma mackor. Klockan sju drog vi till min älskling, vi spelade kort och gick ner till affären och köpte cola , kollade på film och lite så. Jag vid halv ett drog erica hem  och jag stannade kvar och sov hos daniel :D vi vaknade väl vid halv tolv idag. Vi gick väl inte upp ur sängen förens tre menmen. Då fick vi skjuts utav hans bror till sofia för daniel skulle ha sin mopedhjälm. Sen blev vi avsläppta vid skolan och gick hem tillbaka till daniel. Påvägen mötte vi min mormor så vi stod pch pratade med henne en liten stund. När vi kom fram till han packade jag ihop mina saker för jag var tvungen att åka hem, för att jag skulle jobba. När jag kom hem stekte jag mig en hamburgare och duschade och fixa iordning mig. Sen blev det jobb. Sandra kom ner en stund och hjälpte till. Efter det drog vi till hennes farmor en stund. Och nu har jag precis kommit hem.


Jag hade inget internet förut så jag kunde inte blogga då. Plus det blev inga bilder mobilkameran suger så. Men jag ska snart sussa tror jag om jag lyckas sova. Annars kanske det blir ett till inlägg ikväll. Ni ska också få en låt som jag verkligen har fastnat för och får verkligen sommarkänslor utav den.

Aja vi hörs ! :D

Puuuuussssssss :*

Av Jonna Björkman - 29 juni 2011 11:56

Vill du ha mer besökare på din blogg?

Jag vet en jätte bra sida som jag precis har börjat med. Det syns skillnad direkt på besökar statestiken. Det går ut på att man ska samla poäng och för varje poäng så får man en besökare. Jag har jätte nöjd med det och det kostar ingenting. Vill du ha mer besökare så klicka på länken under och bli medlem så lovar jag att du kommer bli jätte nöjd :D

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=kuuungjonna

Av Jonna Björkman - 29 juni 2011 11:45

Ja då har man äntligen vaknat då. Vaknade ioförsig vid 11 så jag har ätit frukost och så. Solen sken igenom fönstret när jag vaknade och jag  blev jätteglad :D Jag hade tänkt mig att sätta igång med att fixa iordnig  rummet och så. Efter det så blir det dra ut med erica och så ska vi åka och bada någon stans. Daniel kanske kommer sen :) Jag vet inte om kameran följer med men annars får ni  nöja er med mobil kameran för bilder ska det bli hoppas jag. Måste böja ta bilder när det är härligt väder ute. Steka blir det iallafall så man får lite mer färg :D kanske blir lite glass och så sen det vet man aldrig. Men jag tar iallafall och bloggar sen.


Puuuuuus :*

Av Jonna Björkman - 28 juni 2011 20:48

Nu har jag kommit hem från sofia :) Vi gick ner till petrus och köpte glass ;) För min del blev det två kulor med lakrits strössel. Sen gick vi till ica jag stannade kvar och mötte erica, sen gick jag och erica in och handlade lite. Under tiden var sofia och hannes vid antons så vi mötte dom där. Sen svängde jag och erica av vid mig och hämtade badkläder så fortsatte vi till sofia igen. Där blev det bad i poolen och titt på kattungar. Nu börjar jag bli liite trött så jag ska nog se på tv och bara slappna av så ser vi vad som händer om jag somnar eller vad jag gör :) Ska testa att gå upp vid tio igen och så får vi hoppas på att jag inte slänger mobilen ner i golvet :P   Ha det jävligt bra nu :D

Av Jonna Björkman - 28 juni 2011 16:46

Nu har jag duschat och gjort mig klar, väntar på sofia och hannes så ska v ner och äta glass ;D Inatt laddade jag ner x-men 1-4 så det blir troligen film maraton ikväll/natt ;) Ha det bra :D Vi hörs sen


Dagen outfit

 

Av Jonna Björkman - 28 juni 2011 16:05

ja som  jag sa det blev inte att jkag vaknade vid 10 idag utan vaknade istället vid 12 trots att jag hade ställt alarmet. Men man är ju så skillad så att man har lyckats kasta mobilen i golvet så att batteriet åkte ut i sömnen. Precis kommit in nu från en härlig solning, älskar solen verkligen. Det har vart så tråkigt väder och nu när det är sol ska man väl passa på och få lite bränna. Nu ska jag ta och hoppa i duschen sen blir det nog glass med Sofia & hannes, mumma :D Jaja jag bloggar senare iallafall. Ha det gött i detta härliga väder för det ska jag :D

Av Jonna Björkman - 28 juni 2011 02:02

ja det gick ju så bra att sova menar jag :P Funderar på att sätta på en film och ta och ladda ner ännu mer filmer :) Några förslag? :P Aja nu ska jag sätta på en film för jag ska försöka och somna om det nu är möjligt :P Imorgon ska jag försöka komma upp vid tio, troligen så blir det inte så men man kan ju hoppas iallafall ;) Ha det bra nu nattii! :)

Presentation


Tack för att ni läser min blogg, lovar att jag ska göra er nöjda!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards