daretodream

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Jonna Björkman - 7 augusti 2011 21:28

Gårdagen spenderades med snadra och erica, senare på kvällen kom älskling. Jag erica och sandra cyklade runt lite på forshaga och flumma oss, vi köpte även hårfärg, vi hade egentligen tänkt att färga håret men vi hann inte innan dom skulle hem. Tråkigt men vi tar det någon annan dag :D Jag och älskling var ensamma hemma sen. Jag lagade mat åt mig själv han hade ätit innan han kom till mig. hihi, sen blev det väl tv och bara mys. Jag vet inte riktigt när vi somnade. Haha en rolig sak var iallefall att när jag vaknade så såg jag att Daniel låg och såg på tv, han kollade på paris hiltons new bff. När jag tog fjärrkontrollen för att kolla ifall det fanns något bättre så sa han att jag inte fick byta för att det var bra HAHAHA  vad blire lixom :o Hahaha ett gott skratt är bra att börja dagen med iallafall. Idag har jag bara chillat vart ute en liten stund med sandra och sagha. Snart tror jag att det blir att se på herbie :D Aja bilder från igår ska ni få också :)


Nikon D3000 orginal och porträtt objektiv (kommer inte ihåg vilka som var vilka)

            Love ya! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tack för att ni läser min blogg, lovar att jag ska göra er nöjda!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards