daretodream

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Jonna Björkman - 2 juli 2011 23:08

Medans jag är borta så hade jag tänkt mig att ha en liten frågestund på bloggen. Fråga om vad som helst jag kommer svara ärligt. Frågorna kommer i ett inlägg när jag kommer hem :)


 


Jag åker hemifrån typ vid 11 imorn så jag vet inte om jag hinner lägga in något inlägg, men det spörsväl. Ni får ha det bra iallafall. Kameran blir med så kommer nog ganska många bilder.

Pussss :*

Av Jonna Björkman - 2 juli 2011 15:40

Ja nu är jag hemma, somnade vid sex imorse och vaknade vid halv tolv. Jag och sandra spelade sims typ hela natten. Just nu är min broder och mitt brorsbarn Elvis här. Inte träffat dom på länge så det är riktigt mysigt. Senare idag ska jag packa och bränna skivor. Imorgon cyklar jag till hagfors med sandra och mamma. Vi kommer hem på onsdag och då blir det epa träff och kanske drive in bio. Ni kommer kanske få tidsinlägg. Kanske hinner blogga precis innan jag åker imorgon. Vi får se om ni får lite nån bild från mig och sandra och någon på Elvis kanske :) Ha det bra !

pussssss:*

Av Jonna Björkman - 2 juli 2011 01:10

Hejsan, Sandra kom till mig vid halv sju då drog vi ner till ica och köpte godis ;D Sedan hem till mig och hämta mina saker, sedan vidare till sandra. Där blev det att käka lite mat och så. Just nu sitter vi och dunkar musik och spelar sims ;) Haha ja vi får se när vi somnar. Sandras internet har vart dåligt så jag har inte kunnat bloggat så mycket. Inte så många bilder tagna men vi två sitter iallfall med fyra datorer, det är ganska gulligt med tanke på att vi bara är två personer. Ni ska få en länk till hennes mode blogg också :) Får se om jag bloggar nått mer inatt annars kommer det väl när jag kommer hem. Ha det göttt!

Pussss :*


http://sweet-viola.blogspot.com/    btw headern har jag gjort inte den bästa menmen:P


bild på oss två när vi skulle på inspelningen av gladiatorerna när vi väntade på bussen ;) 

Presentation


Tack för att ni läser min blogg, lovar att jag ska göra er nöjda!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards