daretodream

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Jonna Björkman - 13 juli 2011 16:04

Hejsvejs. Snart kommer erica hit så nu blir det att fixa det sista. Det blir att sova hos henne inatt...igen :P Får inte nog utav tjejen. Vi får se om jag bloggar något imorn när jag har kommit hem. Jag lovar att ni ska få bilder iallafall :) Aja ni får ha det så bra ;)

 over and out:D

Av Jonna Björkman - 13 juli 2011 15:31

Nikon D3000 orginalobjektiv

                     

Av Jonna Björkman - 13 juli 2011 15:23

Nikon D3000 orginalobjektiv

                                                 

Av Jonna Björkman - 13 juli 2011 12:55

Det blev inte så många frågor men ni får väl svar på dom frågorna jag fick :)


"Hur länge har du bloggat? :)
Har du bytt blogg sida någon gång eller har det alltid varit ifrån bloggplatsen?"

Svar: Jag har bloggat i kanske snart två år, jag har haft många bloggar på flera olika sidor, men dom har inte intresserat mig särskilt mycket så jag är kvar här på bloggplatsen som jag är väldigt nöjd med. :)


"Fin blogg!
Allt bra med dig? :)"

Svar: tack :) jodå allt är bra med mig :)


"Vad får du din blogg insperation från? :)"

Svar: Jag har inte en direkt källa vart jag får min insperation från. Jag har blogg för att då och då skriva av mig och för att visa mina bilder och bli sedd. Jag skriver ju mest om vad jag gör om dagarna, och mina vänner får mig att vilja blogga . Så man kan ju säga att jag får min inspertion från mina vänner och foto. :)


"jag kom inte på någon fråga, för ja vet ju typ allt så, vill du ha din header snart elr? :)"

Svar: Det är ingen brådska med den :)

Av Jonna Björkman - 13 juli 2011 12:15

Hejsan, det var ett bra tag sen jag bloggande. Jag kom hem förra tisdagen ju. Men när jag kom hem så funkade inte internet. Så jag har inte nått internet just nu lånar jag mammas mobila. Det är därför det inte vart så mycket bloggande och jag tror inte det kommer bli så mycket bloggande. Ni ska få bilder från cykeldagarna, några folk som jag umgicks med på epa-träffen. Tog tyvärr inga bilder på traktorerna. Det var ju lite synd. Ni ska också få svar på frågorna från frågestund också :) Dom senaste dagarna har jag varit med erica och daniel. Jag har även gjort om i mitt rum, köpt ny sänd nya möbler ny tv. Även köpt ett nytt objektiv. Vi får se om jag kommer ihåg vilka bilder jag har tagit med det eftersom jag har väldigt mycket bilder på min kamera nu med tanke på att jag knappt har vart på datorn för jag inte har haft något internet :P Aja ni får ha det så bra och forsätt med att läsa min blogg för jag har inte slutat bloggat :D


ni får en gammal bild som jag tog med sandra för ett tag sen :)

Nikon D3000 orginalobjektiv

 

Presentation


Tack för att ni läser min blogg, lovar att jag ska göra er nöjda!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards