daretodream

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Jonna Björkman - 25 juli 2011 02:34

Svårt att sova, har inte kunnat somna tidigt på flera dar. När jag bara tänker på att sova så får jag ångest. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har inget att göra på nätterna. Dom enda nätterna jag kan sova djupt är när min underbara pojkvän ligger  brevid mig. Bara tanken att få ha honom brevid mig just nu känns som en dröm. Om ca 5h 30min åker han till stockholm och kommer inte hem förens på torsdag. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Nu ska jag iallafall försöka orka mig upp ur sängen och hämta mina HETA *host* glasögon. Blir att läsa en bok och lyssna på musik.


P.s Förlåt men jag känner att det är ingen ide att ni får bilderna som jag har lovat er. Har skjutit upp det allt för länge nu och jag känner att jag inte har så stor lust att lägga upp dom längre. Jag vet att det har vart tråkiga inlägg nu ett tag och väldigt dålig updadering men det ska det bli ändring på!


Over & Out

Presentation


Tack för att ni läser min blogg, lovar att jag ska göra er nöjda!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards