daretodream

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Jonna Björkman - 16 juli 2011 22:19

Ligger i min underbara säng just nu och njuter av en chipspåse och en cola :) Hahah jag vet att jag är jättetjock :P Ska kolla om det går någon bra film på tv eller om jag sätter på x-men som jag typ sagt att jag ska göra 35 gånger eller nått. Aja imorron ska jag hänga med sandra till hennes stuga och kommer hem på måndag. Vi ska köra Mopppeeee :D Kameran blir med kan jag lova er :) Får se om jag bloggar innan jag åker imorn. Klockan 10.00 ska jag vara klar om jag ska följa med så det blir "tidig" kväll idag då. Haha aja ha det bra, kanske hörs imorn annars blir det på måndag :)

xoxo Jonna ;)

Av Jonna Björkman - 16 juli 2011 18:34

Just nu väntar jag på sandra, hon ska hänga med mig ner till affären. Så senare blir det nog chips och dricka :D Aja bloggar mer senare när jag kommer hem :) Ha det bra !

love&peace

Av Jonna Björkman - 16 juli 2011 16:30

Dåligt bloggande jag vet, förlåååt för det. Jag åkte och  badade i torsgads eller ja mina kompisar badade och jag låg kvar och sov. Innan vi drog hem stannade vi och åt pizza, bilder från den dagen får ni senare. Igår var jag med älskling och miranda på bio. Vi gick på filmen Hanna. Den var riktigt bra tycker jag. 15 års gräns och jag kom in ändå. Den var inte så himla läskig men ganska blodig. Jag tycker iallafall att den var bra och värd att se på. Men jag bloggar senare ikväll. Ni får ha det så bra !

Over and out.

 

Av Jonna Björkman - 16 juli 2011 16:20

Gör som mig och som många andra och klicka på denna länk http://www.bloggriket.se/ för att få fler besökare på din blogg.


 

Presentation


Tack för att ni läser min blogg, lovar att jag ska göra er nöjda!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards